Op 17 mei hebben de leden van FotoGroep Delfzijl een uitstapje gemaakt om foto’s te maken in Groningen in- en op het Zernike Science Park.
Helaas werkte het weer niet mee.
Onder erbarmelijke omstandigheden hebben onze leden toch geprobeerd om zo’n mooi mogelijke foto’s te maken. In ieder geval waren er voldoende bijzondere gebouwen om op de plaat vast te leggen.
Op 16 juni hebben we de resultaten besproken.
Het is toch een hele geslaagde serie geworden waarbij kunst, architectuur en lijnenspel te zien waren.
Klik op deze link om alle ingeleverde foto’s te bewonderen.

foto © Siebrand Folders







